سند زندگی

سند زندگی
عکاسی و فیلم برداری عروسی

 

عکاسی و فیلم برداری عروسی - خیلی از زوج های جوان گمان می کنند وقتی با یک آتلیه عروس برای عکاسی و فیلم برداری عروسی خود قرارداد بستند دیگر همه چیز تمام است و می توانند از نتیجه کار مطمئن باشند. البته وقتی پای یک موسسه ی معتبر با سوابق درخشان درمیان باشد، ممکن است این اطمینان تا حدودی به جا باشد.

 

اما باز هم بهتر است همه ی آنچه را که می خواهید به دقت و مو به مو به مدیر موسسه و سرپرست تیم عکاسی و فیلم برداری توضیح بدهید. این باعث می شود آنها از قالب کلیشه ای و تکراری کارهای خود کمی فاصله بگیرند و سعی کنند نکاتی را که مد نظر شماست در کار بگنجانند تا رضایت شما را جلب کنند.

 

برخی از لحظات در همه جشن های عروسی وجود دارند که حتما باید آنها را ثبت کنید. بهتر است این لیست را به سرپرست تیم بدهید و از او بخواهید این لحظات را از دست ندهد.

 

1 – لحظات خداحافظی

لحظاتی که عروس با اعضای خانواده خود خداحافظی می کند خصوصا خداحافظی او با پدرش و همچنین لحظات خداحافظی داماد با پدر و مادرش جزء مهمترین دقایقی هستند که باید در عکس ها و فیلم ها ثبت شوند. البته نباید این لحظات ساختگی و کارگردانی شده باشند. این یک فیلم هنری نیست! بلکه ثبت لحظات واقعی زندگی است و هرچقدر واقعی تر و طبیعی تر باشد ارزشمند تر است.

 

2 – عروس در اتاق خصوصی اش

این یک سکانس نوستالژیک است که در بسیاری از کشورها در فیلم عروسی جایگاه ویژه ای دارد. با عروس در اتاقش، اتاقی که در آن بزرگ شده و روزهای نوجوانی خود را در آن گذرانده، یک مصاحبه کوتاه انجام می شود و او در باره وسایل اتاقش، عروسک ها، تزئینات، کتابها، میزتحریر و هرآنچه که برایش ارزشمند سایت همسریابی موقت است توضیحات کوتاهی می دهد و با اتاق خود خداحافظی می کند. بهتر است از روز قبل این اتاق سایت ازدواج موقت مرتب و منظم شده باشد.

 

3 – داماد در جمع دوستانش

یکی از جالب ترین سکانس همسریابی های فیلم عروسی و همچنین خاطره انگیز ترین عکس ها که لبخند بر لب هر بیننده ای خواهد نشاند. داماد در جمع دوستانش آخرین دقایق دوران مجردی خود را می گذراند. این سکانس باید در یک جای خلوت و بدون موسیقی باشد. شوخی ها، خاطره ها، نظراتی که دوستان درباره او می دهند و سایت همسرگزینی خلاصه همه چیز عالی و خاطره انگیز است. این لحظات را از دست ندهید و آنها را ثبت کنید. بازهم تاکید می کنم زیبایی سایت همسریابی دائم این لحظات در طبیعی بودن آنهاست.

 

4 – مهمانان ویژه

دوستانی که از راه دور همسریابی مثلا از شهرهای دیگر و یا از خارج از کشور آمده اند و سالهاست آنها را ندیده اید و شاید تا سالها بعد هم نبینید، سالمندان فامیل و بزرگترها، همکاران و اشخاص مهمی که به عروسی شما آمده اند. اینها به نوعی مهمانان ویژه شما محسوب می شوند که در مهمترین شب زندگی شما در کنار شما حضور یافته اند. شاید سایت همسریابی دیگر چنین فرصتی در زندگی تان تکرار نشود که این افراد را دور هم جمع کنید. بنابراین لیست آنها را همسریابی موقت  به سرپرست تیم عکاسی و فیلم برداری بدهید و تاکید کنید که از شما وقتی که در کنار آنها هستید عکس و فیلم تهیه کند.

 

+نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:سایت همسریابی موقت,سایت ازدواج موقت,سایت همسرگزینی,همسریابی,سایت همسریابی دائم,ساعت19:35توسط سوره |
بهم زدن نامزدی

بهم زدن نامزدی

بهم زدن نامزدی

فلسفه وجودی دوران نامزدی، ایجاد فرصتی مناسب جهت آشنایی با اخلاقیات، روحیات و ویژگی ‌های شخصی و شخصیتی دختر و پسر با یكدیگر می باشد. در واقع در این دوران افراد سعی می كنند نسبت به یكدیگر و نقاط قوت و ضعفشان شناخت حاصل كرده و این آگاهی را اساسی جهت ایجاد تفاهم و موفقیت در زندگی مشترك آینده شان قرار دهند.

 

غیرممكن نیست كه طرفین پس از مدتی كه از دوران نامزدی شان گذشت متوجه عدم سنخیتشان با یكدیگر شده و در دوراهی وحشتناكی بین ماندن و ادامه دادن یا ترك كردن و رها شدن قرار گیرند.

 

معمولا افراد وقتی در چنین موقعیتی قرار می گیرند دچار برخی اشتباهات می شوند:

- عدم توجه به یافته ها: برخی نسبت به یافته ها و شناختشان نسبت به فرد مقابل دچار تردید شده و خود را با این گمان كه ممكن است اشتباه كرده باشند و فرد مقابل ایرادی ندارد،‌گول می زنند. در واقع این گروه با این افكار سعی در انحراف افكار و به اشتباه انداختن خود دارند.

 

- حل شدن تفاوت ها پس از ازدواج: گروهی از جوانان وقتی به تمایز فاحش خود و فرد مقابل پی می برند،‌ به این فكر میكنند كه ازدواج به دلیل نیروی جادویی خود (عشق) خود به خود همه مشكلات و تمایزها را حل می كند. در حالیكه یقینا عشق قبل از وصال بیشتر و قوی تر از عشق بعد از وصال است.

 

- تصمیم بر تغییر فرد مقابل: برخی دیگر چون از سویی فرد مقابل را با ملاك های خود هم سنخ نمی بینند و از سوی دیگر جرات بر هم زدن نامزدی شان را ندارند تصمیم می گیرند، فرد مقابل ر همانگونه كه دوست دارند بسازند و تغییر دهند. غافل از آنكه افراد در این سن و سال تغییر ناپذیرند.

 

- و ...

 

معمولا افراد سایت ازدواج موقت به دلیل وابستگی های عاطفی و شرایط اجتماعی نمی دانند كه چه كاری باید انجام دهند و در نهایت نمی توانند درست تصمیم بگیرند. به همین دلیل به برخی نكات در این دوران لازم است:

 

- سعی كنید واقع بین باشید.

 

- خانواده را در جریان شرایط موجود قرار داده و مدتی از آنها جهت فكر كردن و به نتیجه رسیدن فرصت بخواهید.

 

- حتما مشكلات و شرایط موجود را با یك سایت همسریابی دائم مشاور متخصص در میان گذاشته و از راهنمایی های وی بهره بگیرید.

 

- به تنها چیزی كه فكر می كنید و باید برایتان ارزش داشته باشد زندگی آینده تان باشد نه حرف و حدیث اطرافیان سایت ازدواج موقت  و آشنایان یا مشكلات پیش رو.

 

معمولا افراد به سایت همسریابی دلیل وابستگی های عاطفی و شرایط اجتماعی نمی دانند كه چه كاری باید انجام دهند و در نهایت نمی توانند درست تصمیم بگیرند

 

- درست است كه تلاش شما در جهت برطرف شدن مشكلاتتان با فرد مقابل (نامزدتان) است اما اگر در نهایت قادر به حل مشكلات نشدید و نظ مشاور همسریابی هم همین بود بدانید كه جدایی در این مرحله بسیار بهتر،‌ مفیدتر و راحتتر همسریابی موقت   از جدایی پس از ازدواج می باشد.

منبع:تبیان

+نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:سایت ازدواج موقت,سایت همسریابی دائم,سایت همسریابی,همسریابی موقت ,ساعت18:32توسط سوره |