سند زندگی

سند زندگی
سایت ازدواج موقت

یکی از بدترین اتفاقاتی که هر فردی می تواند آن را در زندگی تجربه کندشنیدن پاسخ نه برای ازدواج است با شنیدن همین کلمه 2 حرفی است که زندگی برخی از افراد به هم می ریزد، اگر جوان تا دیروز فردی شاد و پرانرژی بود به ناگاه آدمی غمگین و آشفته می شود که حتی از انجام امور شخصی اش بازمی ماند، اگر متنفر از سیگار بود، حالا پاکت پشت پاکت دود می کند، بی حوصله و کم طاقت شده و زود از کوره درمی رود و به همسریابی دیگران نیز جواب نمیدهد و برای ازدواج موقت و سایت ازدواج موقت و سایت صیغه یابی نیز اینچنین مشاهداتی دارد و معمولا بعد از گذر از گیجی و انکار شکست و خشم ناشی از طرد شدن، فرد شکست خورده آرام آرام به این فکر می کند که شاید من ایرادی دارم و... آنقدر احساس تشویش و ناراحتی کرده که حتی ممکن استدر سایت همسریابی هم نرود در حالی که این «نه»، به معنای رسیدن به آخر دنیا نیست. ولی چرا چنین می شود و جوانان ما تاب شنیدن «نه» را ندارند و این احساساتی بودن زیاد هم خوب نیست و باید به جوانان آموزش داده شود که آمادگی داشته باشند.

 

+نوشته شده در جمعه 30 مرداد 1394برچسب:سایت همسریابی,همسریابی,صیغه یابی,ازدواج موقت,سایت ازدواج موقت,ساعت12:28توسط سوره |
سایت همسریابی

 

در ازدواج فاصله سني زياد (بالاي 10 سال) موجب عدم تناسب بين آنها مي‌شود و مشكلات زيادي به وجود مي‌آورد. در اين حالت از دست روانشناس هم كاري برای سایت همسریابی ساخته نيست. بحث تناسب سن، به خلقت و جنسيت افراد بستگي دارد. افراد در سنين مختلف از نظر جسمي، رواني، اجتماعي و عاطفي حالات متفاوتي دارند. با توجه به اينكه دختران از نظر عقلي، سريع‌تر از پسران به سن كمال عقل مي‌رسند، رعايت فاصله مناسب كاملا ضروري و مهم است. به عنوان مثال، پسر و دختر هر دو 20 ساله در دانشگاه با هم آشنا مي‌شوند و تصميم به ازدواج موقت مي‌گيرند، خانواده پسر نيز متعهد مي‌شود كه وي را از نظر مالي و... حمايت كند. در حالي كه هم‌سن بودن پسر و دختر، خود مساله‌ساز است و خانواده‌ها هم در اين بين كاري نمي‌توانند انجام دهند. يكي از مهم‌ترين نكاتي كه بايد به آن توجه داشت اين است كه اولين نياز مرد، تمكين عاطفي، رواني زن از وي مي‌باشد كه اگر فاصله سني مناسب رعايت نشود و يا در مواردي دختر از پسر بزرگ‌تر باشد، دختر نمي‌تواند نياز مرد را كه تمكين همه‌جانبه است، پاسخ دهد.

 

+نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:ازدواج موقت,سایت ازدواج موقت,همسریابی,سایت همسریابی,ساعت18:1توسط سوره |